Jan 4, 2013

haastetta


säännöt on nämä :

- kerro 11 asiaa itsestäsi 
- vastaa haastajan 11 kysymykseen - keksi 11 uutta kysymystä
- haasta 11 bloggaajaa , joilla on alle 200 lukijaa 
- kerro bloggaajille , että olet haastanut heidät

11 asiaa musta :

- oon potenu mahatautii viimeset kolme päivää.
- mun uus linssi kameraan tuli just ! ♥
- joudun jakaan huoneen mun siskon kans.
- en oo koskaa värjännyt mun hiuksii paitsi pari raitaa joskus ala-asteel.
- en enää meinaa keksii mitään.
- lempiväri on sininen.
- meen lukioon yläasteen jälkeen.
- mun huone muistuttaa tällä hetkellä enemmän kaatopaikkaa kuin huonetta. 
- kuuntelen musiikkii lähes aina kun mahollista.
- ajatuski siit et koulu alkaa maanantaina saa mut hakkaa päätä seinään.
- poistin äsken vahingos tän koko tekstin ja jouduin alottaan alusta. ei vituttanut

Tumblr_lndo3qrqnm1qlhjn1o1_500_large


11 kysymystä :



1. mikä haluaisit olla isona ? 

Tätä kysymystä on tullu mietittyy vähä liikaa viimeaikoina. Oikeastaan siitä lähtien ku ysi alko. Ja vastaus on et ei oo mitään hajua :D Mieli vaihtuu melkeen joka päivä mutta kyl mä sen viimeistää lukios selvitän :)


2. mikä on lempibändisi ?

Näitä mul on tosi monii mut lempparit on varmaanki One Direction ja Emblem3.


3. kauanko oot kirjottanu blogia ?

tää on itseasias mun jo mun kolmas blogi, mut ekaa kirjotin suunnilleen vuoden, tokaa (kaverin kans yhteinen) pari kuukautta ja tätä melkeen kaks kuukautta :)


Tumblr_mg3e9vkyjk1rweptuo1_500_large


4. millainen on unelmatalosi ?
Kartano mis olis iso parveke, uima-allas, ittelle iso makuuhuone jossa oma kylppäri ja vaatehuone. Ja hienosti sisustettu ofc. Semmone aika perus talohaave :D

5. lempikarkkisi ?
Karkkii tulee kyl syötyy vähä liikaaki :D mut ei oo mitään lempparii. Melkeen kaikki menee.

6. luetko paljo muiden blogeja ?
Kyl voin sanoo et luen. Tällä hetkel luen vähän yli 50 blogia.
Tumblr_mg40ll9uv51qmevz7o1_500_large

7. mitä harrastat ?
Tällä hetkellä en mitään sillee. Harrastin jalkkista n. 7 vuotta mut meidä joukkue loppu viime kaude jälkee. No harrastan oikeestaa lenkkeilyy ja sit alan käymää kevääl salilla :)

8. millainen on huoneesi ?
Aika perus kokone, sängyt molemmil puolil ja niitte pääs pienet koulupöydät, sänkyje keskel seinäl lipasto jossa pääl telkkari. hyllykkö seinäl ja lontoo taulu vastakkaisel seinäl.

9. mikä on kivointa ja huonointa bloggaamisessa ?
Kivointa kaikki lukijat, kommentit, ja kuvaamine ja semmone ja huonointa ilkeet anot (itte en onneks niitte hyökkäykse kohteeks oo viä joutunu ) ja jos ei vaa oo postattavaa :D
Tumblr_mg3x57ezq71r3szp3o1_500_large

10. jos saisit toivoa 3 toivomusta , mitä toivoisit ?
Itelle ja läheisille hyvän ja tervee elämä, maailmanympärysmatka ja hmmm no kolmatta en oikee tiä o.o

11. millainen olisi unelmamatkasi ?
Kavereitte kans mentäs porukal jonnekki Havaijille :)
Tumblr_mg3u07xo761qd0cjpo1_500_large
Anteeks oon nyt liian laiska haastaa ketään/ keksiin kysymyksii. Jos joku haluu tehä tän nii tekee vaikka sit samoil kysymyksil ky mä :D soriii. Kuvat weheartit

xoxo, veera

5 comments:

  1. kivan olone blogi ! (:

    http://ttomorrowisjustamystery.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Miks lopetitte sen yhteisblogin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. emt olin itte kyllästyny sillo bloggaamisee ja suvin teki mieli pitää taas sitä sen omaa blogiin niin päädyttiin taas pitään molemmat omii blogei :)

      Delete
  3. Ihania kuvia tässä postauksessa :)

    ReplyDelete

send me something nice ♥