May 13, 2013

wake me up

sadsd 001 sadsd 007 sadsd 011 sadsd 021 sadsd 028 vihdoinkin uus suokkari se vanha repi hiukset päästä : D

  Pikasta postausta kehiin! Vaikka kokeita riittää niin päätimpä tulla lisäämään muutamat kuvat näihin päiviin liittyen. Koe viikko käynnissä mutta onneksi pahimmasta eli fysiikan kokeesta selvitty! numero onkin sitten eri juttu. On vasta maanantai ja mun fiilis on nyt jo ihan samanlainen kuin kolmannessa kuvassa. Mun mieli vaan harhailee ens viikkoon ja pariisin matkaan jota on jo kaks vuotta odotettu! En voi vaan uskoo että kohta on se päivä kun sinne lähdetään. Ja peruskoulua enään kolme viikkoä jäljellä. Kaivettiin jo kesävaatteita esiin ja mun kesävaatteet on kahdet minishortsit. Ei hyvin pyyhi. Voisin kirjoittaa vaikka romaanin näistä jutuista mitä mun pään sisällä tällä hetkellä liikkuu mutta säästän johonkin toiseen kertaan ja meen lukeen vielä vähän huomiseen ussankokeeseen. Koittakaa kaikki jaksaa! Tein muutes weheartitin ja mua voi seurailla siellä TÄSTÄ

xoxo, veera

2 comments:

  1. Pakko vaan mainita, että eikö ookki maailma ihanin toi matikankirja ja tilastolaskenta...

    saman kirjan ku vaa satun omistamaan ja tekis mieli polttaa takassa :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyllä lempipuuhaa :) voisin kans tehä mun koulukirjoista kokon >:)

      Delete

send me something nice ♥