Jun 11, 2013

what about love

asrfjg 058
Ciao! Mulla alko tällä viikolla kesätyöt ja ihan hyvin on tähän mennessä mennyt :) Mun kesäfiilis on vaan laskenu ihan sikana just koska ei saa nukkuu pitkään ja suurimmaks osaks tän kylmän sään takia. Aurinko ja lämpö missä piilottelette? Tää sade alkaa jo pikkuhiljaa tympiä. Eipä oo tapahtunu mitää erikoista nää pivät on menny aika samalla rutiinilla: herätys, töihin, kotiin ruokikselle, takas töihin, kotiin, lahnausta, Gossip Girliä, nukkuun. Mutta aattelin sit kertoo ny muutamista jutuista mihin oon tykästyny :) asrfjg 038 asrfjg 026 asrfjg 055 asrfjg 075
Ensimmäiseks mainitten Gossip Girlin! Oon ennenkin kattellu satunnaisesti jaksoja mutta nyt alotin ykköskaudesta kattoon ja voin sanoo että oon ihan koukussa! Mahtava sarja. Toiseks mainitten ton Maybellinen BB-voiteen ja Labellon Vitamin Shake -huulirasvan. En ennen oo oikee innotunu noista BB-voiteista ja oon kuullu niistä paljon huonoo palautetta. Näin kuitenkin kaupan hyllyssä ton uuden rasvoittuvalle iholle tarkotetun ja aattelin että miksipäs ei! Mulla siis on aika rasvoittuva naama, alkaa kiiltää ja pitää lisätä puuterii aina lisää. Mikään ihmevoide toi ei oo mutta ihan hyvin pitää kiillon kurissa ja on ihanan kevyt naamalla verrattuna mun edellisiin meikkivoiteisiin. Hyvä näin kesäaikaan :) Huulirasvasta se että se tekee huulista ihanan pehmeät ja söpön väriset, sekä tuoksuu ihanalle ♥ Löysin myös ihanan sovelluksen Cocoppan millä saa muokattuu puhelimen kuvakkeita erilaisiks maun mukaan. Tosi kätevä! Viimesenä hiukset. Mulla on luonnostaan kiharat hiukset lue: joka suuntaan sojottavat epämääräiset kiehkurat, joten suoristan joka päivä mikä näkyykin hiusten kunnossa. Nyt oon kuitenkin katsellu hyvii videoita missä opetetaan tekeen kaikkii kampauksii, kiharoita ym. ilman minkäänlaista lämpökäsittelyä! Itte tykästyin surffari laineisiin! Tulee näkyyn mun hiuksis usein tää kampaus! asrfjg 076


xoxo, veera

9 comments:

  1. Oih, sulla on jumalaiet hiuksen! Tahtoo samanlaiset >:C

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitti :) todellisuudessa ne on kyllä kaikkee muutaku täydelliset

      Delete
  2. gossip girl!♥ itelläni just postissa tulossa 3&4 tuottari, kaks edellistä jo omana:--)! haha mäkin tein ton silmäkuvan vähä aikaa sitte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon kade! ite joudun kattoon netistä. ja noi silmäkuvat on parhaita ! :D

      Delete
  3. ihanat hiukset ja silmät sulla :-) ite oon kokenu myös tuon huulirasvan hyväks :-) mikä ton sovelluksen nimi on , ja onks se maksullinen? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti :) se on cocoppa ja ei oo maksulline :>>

      Delete
  4. Todella laadukas blogi! Ihania kuvia ja elegantti ulkoasu :))
    xoxo sussu

    www.sussu-bow.blogspot.fi

    ReplyDelete
  5. sulla on tosi kiva ja mielenkiintonen blogi :) ja oot kaunis!

    ReplyDelete
  6. Hih, aivan ihanat nuo silmäkujvat, jotenki hauska idea! :3

    ♥: http//kehvelijehnakas.blogspot.fi

    ReplyDelete

send me something nice ♥