Jul 23, 2013

ripsien värjäystä

Moi! Sain semmosen pähänpiston eilen että mäpä värjään ripseni jotka luonnostaan on aika vaaleet ja samaa sävyy mun hiusten kans. Päivällä marssin sitten kauppaan ja hetken pähkäilyn jälkeen löysin oikeannäkösen pakkauksen ja innolla kiikutin sen kotiin. Ps antakaa anteeks mun jäätävät silmäpussit. fvzsfzv 015
Ostin siis RefectoCilllin ripsi-ja kulmakarvavärin. Vaihtoehtona olis ollut myös ruskea mutta itte halusin mahdollisimman tummat ripset. fvzsfzv 018
Pakkauksessa tuli mukana silmänaluslappuja (jotka ei mulla ittelläni pysynyt niin jätin käyttämättä), sekoitustikku, levitysharja, ja itse väri sekä joku muu aine joka sekotettiin värin kanssa. Paketissa oli myös sekoitusastia ja ohjeet (jotka tosin löysin vasta värjäyksen jälkeen :D). Itte värjäyksestä en saanu kuvia koska ei ollut kukaan auttamassa ja itte oli vaikee saada hyvää kuvaa. Mutta lyhyesti sekotin vaan saman verran tota väriä ja toista ainetta, levitin tolla harjalla silmään niinkuin ripsarin tosin vaan paksun kerroksen ja sitä väriä oli melkein kulmakarvoihin asti :D , sitte annoin vaikuttaa vähän alle 10min ja pyyhin vanulapuilla pois. aaaad
Anteeks huonosta kuvasta mutta siinä tulos. Ennen kuvassa mun ripset on vähän tummemmat kuin oikeesti koska ne on märät meikinpesusta. Itte oon aika tyyyväinen. En saanut levitettyy värii kunnolla sisänurkan ripsiin ja aineen olis varmaan täytynyt antaa vaikuttaa kauemmin mutta ensikertalaiseks oon tyytyväinen! Seuraavalla kerralla menee sit paremmin. Eihän toi korvaa mitään ripsaria mutta saa näyttään mun ripset vähän tuuheemmilta ja sitten en ilman meikkiikään näytä ihan albiinolta :) Onko joku teistä värjännyt ripsii ja mitä mieltä ootte? :)
Mitä mieltä olitte tämmösestä vähän erilaisesta postauksesta ? :) Olisko kiva tehä jotain tän tapasii useemmin?

xoxo, veera

12 comments:

  1. ihana banneri ja muutenkin tosi nätti tää ulkoasu:)

    http://hellosailor-lumimari.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Samaa tulin sanomaan kuin muutkin, että ihana banneri!! :)
    Mulla on tuo sama paketti ja olen sitä kulmakarvoihin käyttänyt. Tosin olen joutunut pitämään väriä normaalia pidempään, että oon minkäänlaista tulosta saanut näkyviin (tai sitten en vain osaa). Mutta hyvin näyttää ripsiin toimivan!

    http://love-ornothing.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitän :):) ja voi olla joo että joihinkin ripsiin ei tartu nii nopeesti se väri ja olis kyl itekkin pitäny antaa värin olla kauemmin, olin vaan niin innokas näkeen tulokset :D

      Delete
  3. siulla on ihanan väriset silmät! :-D

    keksitkö parit kysymykset ja lukijatki on tervetulleita:
    lifeinmyeyes--hilkku.blogspot.fi :-)

    ReplyDelete
  4. Tää oli kiva postaus! Sulla on muuten tosi kiva banneri! :)

    http://roosanover.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. värjäsitkö siis itse omat ripses? en ikinu uskaltais ite, pelkäisin sokeutuvani :D söpöt simmut on sinulla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo värjäsin :D kyllä eka itteki pelkäsin et sokeutan itteni mutta ihan hyvin se sit meni :D

      Delete

send me something nice ♥