Oct 19, 2013

missing paris

PARIS 589 PARIS 532 PARIS 538 PARIS 523 PARIS 466 PARIS 447 PARIS 427 PARIS 099 
Syysloma vetelee loppujaan mun kohalla ja maanantaina olis paluu arkeen. Kuitenkin törmään melkein joka päivä johonkin postaukseen, kuvaan instagrammissa tai youtubevideoon jossa ollaan ulkomailla lomalla mitä upeimmissa paikoissa, joka ei yhtään auta mun ainaista matkakuumetta! Englannin reissu peruuntu mutta onneks ens vuodelle on ehkä tiedossa pari matkaa :) Kuitenkin päädyin katteleen Pariisin- matkakuvia ja voi että kun mun tuli sinne ikävä! Kaikki siellä oli niin erilaista ja jollain tapaa niin hienoa. Myös pikkukylässä jossa asuttiin. Neljä päivää oli niin pieni aika ja paljon jäi näkemättä! (esimerkiksi eiffel tornin huippu ja juuri kiitos matkajärjestö) Mulla on ikävä ranskan vihreyttä, monipuolista kulttuuria, ruokaa, ihania puistoja, shoppailutarjontaa, monia nähtävyyksiä ja jopa meidän ihanaa isäntäperhettä vaikkei me sen kanssa edes osattu kommunikoida juurikaan. Please, take me back to Paris ♥ Omistanko kenties sielunsiskoja ?

xoxo, veera

15 comments:

  1. ite olin just berliinis ja voih haluun taas pois suomesta :--(

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi uskon ! toivottavasti oli hyvä reissu :)

      Delete
  2. Replies
    1. kyl me viä joskus takas päästään ♥♥

      Delete
  3. Oi upeita kuvia, ja haluisin itekki käyä Ranskassa..tai iha missä vaa ulkomailla ku en oo koskaa Suomen rajojen ulkopuolelle oo itteeni saanu raahattuu.. :D Ja kivan pelkistetty ulkoasu tällä blogillas, ja vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä :)

    http://prinsessanaparatiisissa.blogspot.fi/


    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti paljon ! :) toikin oli mun eka ulkomaanmatka kyllä sunkin aika viä tulee 8)

      Delete
  4. Olis niin hienoa päästä käymään Pariisissa! Se näyttää tosi upealta paikalta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. suosittelen kyllä mahtava paikka ! :)

      Delete
  5. Sulla on tosi kiva blogi! :) Ja ihania kuvia!

    http://sonjayourway.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  6. et oo ainoo, mullaki on hirvee ikävä sitä kaupunkia! oltiin siis ranskanryhmien kanssa tänä keväänä myös :) siellä vaan oli niin upea ja erilainen tunnelma tähän Suomeen verrattuna, wau! ja ihania kuvia, tuttuja paikkoja! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. toivottavasti oli myös kiva reissu! (: ja samaa mieltä kaikki oli vaan jotenkin niin hienoa suomeen verrattuna.. ja kiitti :))

      Delete
  7. Kyllä omistat sielunsiskoja! Ite oon käyny 3 kertaa pariisissa ja aina halu päästä takas on kova.. Tosin enään en välttämättä lähtis ei ikinä käyneen kanssa, nimittäin joka kerta oon ollu ja pikkusen alkaa jo tulemaan korvista ulos turistikuvat eiffelin eessä (ja sinne kiipeeminen huhhuh!) yms kun ite haluis päästä tutustumaan vähän harvinaisempiin juttuihin pariisissa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi oot niin onnekas! mutta uskon että jos joka kerta ne samat perusnähtävyydet pitäs läpi koluta niin todennäköisesti rupeis itteäkin ärsyttään :D ja totta mun mielestä joka kerta pitäis tutustuu eri juttuihin kuin mitä viime kerralla ! :))

      Delete
  8. On se Pariisi kyllä ihana! Mulla kesti aika pitkään lämmetä sille, mutta nyt tuntuu, että haluaisin palata takaisin :)

    ReplyDelete

send me something nice ♥