Oct 24, 2013

what's in my everyday makeup bag

sdxgvdxf 036
Wuhuu taas luvassa vähän erilaista postausta! Eli mitäs mun meikkipussista löytyykään. Ite meikkipussin oon ostanu seppälästä, mutta siitä ei ton parempaa kuvaa en oikeastaan tykkää sen ulkonäöstä ostin sen vaan koska se oli tarpeeks tilava, tosin nyt se ei meinaa mennä enään millään kiinni.. En todellakaan laita kaikkii näitä kerralla naamaan mutta tässä nyt ne meikit joita normaalisti käytän. sdxgvdxf 048
Naamaan käytän normaalisti Rimmelin Stay Matte meikkivoidetta-ja puuteria jotka oon ihan hyväks todennut. Jos oon vaan laiska tai haluan jotain kevyempää käytän Maybellinen BB-voidetta. Joskus myös laitan Lumenen meikkivoidetta. Nykyään käytän melkein joka päivä Dermosillin poskipunaa johon oon täysin rakastunut! ♥ Joskus myös käytän H&M aurinkopuuteria, en oikeen tykkää tosta ihan ok mutta eipä noilta halpismeikeiltä oikein paljoa voikkaan odottaa.
sdxgvdxf 051
Silmiin käytän joka päivä alempaa Lumenen kynäeyelineria, H&M eyelineriä ja Maybellinen Colossal Volume Expressiä. Kaksi muutakin ripsaria on Maybelinneltä toinen kulunut vanha ja vedenkestävä jota yleensä käytän vaan kesäsin ja toinen on Ranskasta ostettu jos joku ihmetteli miksi teksti eri kielellä :D Kaikki oon kokenut ittelleni ihan hyväksi, varsinkin ripsarit mun mielestä Maybellinellä on parhaat ripsivärit! Välillä tykkään myös käyttää Dermosillin luomiväriä molempien värien yhdistelmää. Vaihtelen ihan mielen mukaan silmämeikkiä. sdxgvdxf 054
Dermosillin peitepuikkoa käytän jos haluun peittää jotain näppyjä ja huuliin laitan mun monessa postauksessa mainitsemaa Labellon Vitamin Shake huulirasvaa. Kulmiin käytän Dermosillin oikeasti eyelineriks tarkotettua kynää mutta oon kokenut sen tosi hyväks mun olemattomien kulmien tummentamiseen! sdxgvdxf 056
Meikkivoiteen tykkään laittaa H&M vaaleanpunaisella sienellä, mutta tykkään myös käyttää Gina Tricotin meikkivoidesivellintä. Puuterin ja aurinkopuuterin laitan myös ginan kabuki siveltimellä ja ripset taivutan myös saman puljun ripsientaivuttimella. Loppujen harjojen merkkiä en muista mutta niistä yleensä käytän vain poskipuna-ja luomivärisivellintä. sdxgvdxf 042
Siinäpä se! Mitä tykkäsitte pitäsikö tehdä tän tapaisia postauksia useammin ? :) Kerroin aika paljon mun arkimeikistä mutta voisin joskus tehdä siitä erikseen postauksen ehkä jopa videon muodossa. Nyt pitäisi raahautua lenkille mutta voi olla että kamalan sään takia jään ihan suosiolla kotiin.. 

xoxo, veera

2 comments:

send me something nice ♥