Dec 9, 2013

1 YEAR

asdsdsxv collage 
Selatessani vanhoja postauksia tajusin että tää blogi on ollut pystyssä nyt vähän päälle vuoden ! Täähän on mun kolmas blogi ja blogannut oon jo noin kolme vuotta. Kyllä aika menee nopeesti en voi muuta sanoa. Mä muistan vieläkin mun ekan blogin kun alotin sen. Ulkoasu oli kirkkaan pinkki ja muutenkin tosi järkyttävä ja postaukset sitäkin nolompia. Taisin olla 13-vuotias. Siitä lähtien oon pitänyt muutamaa taukoa lukuunottamatta blogia ja tästä onkin tullut mulle tosi rakas harrastus. Joskus postausinto laskee, mutta joka kerta blogin poistamisen jälkeen oon seuraavana viikkona jo kitunut, että haluun postata ja valittanut kuinka ikävä mulla on bloggaamista. Vanhoja postauksia selatessa saa seurata kuinka elämä ja oma ulkonkö muuttuu, saa elää muistot uudelleen ja nauraa kuinka tyhmä ja nolo mä tolloin olinkaan. Harmittaa että ei vanhoja blogeja ole enään tallessa mistä voisi selata vielä vanhempia postauksia ja muistella kuinka erilaista mun elämä oli pari vuotta sitten. En tiedä onko kukaan mun ekan blogin lukija tänne eksynyt, mutta musta on myös ihana seurata myös muiden bloggaajien "kasvua".  Kuitenkin suurin kiitos kuuluu teille ihanille lukijoille joita bloggerin kautta on 115 ja bloglovinin 26 ja myös kaikille anonyymilukijoille. Kiitos myös kaikista ihanista kommenteista, ilman niitä tiedän, että mun bloggaaminen ei kovin kauaa olisi kestänyt! Postausinto ei nyt ainakaan ole kuin nousussa, joten toivottavasti edessä on vielä monta ihanaa vuotta teidän lukijoiden kanssa ♥ 

P.S. Koska joululoma on kohta täällä (YEE) ja bloggailuun jää taas enemmän aikaa niin antakaa mulle postausideoita, joita voin silloin toteutella ! :)

xoxo, veera

2 comments:

  1. Oi kun söpö blogi! Tykkään kauheesti sun tyylistä kuvata, sillä erotut selvästi massasta muutamillakin kuvilla täällä:))

    Tsekkaa myös mun blogi: http://hennoaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete

send me something nice ♥