Dec 29, 2013

i will love you till the end

hgfhjk 006 hgfhjk 008 gvhbnmhjkn 006 hgfhjk 011 hgfhjk 027 hgfhjk 022 
Heissan taas! Nyt on joulu sitten takana päin ja vauhdilla suunnataan kohti uutta vuotta. Oon ottanut tän loppuviikon tosi rennosti (lue: maaten sägyssä katsoen koneelta pretty little liarseja), nähnyt kavereita ja syönyt ihan laittoman määrän suklaata. Onneksi joulu on vaan kerran vuodessa.. Kävin myös eilen ostamassa parit tarpeelliset jutut ja ostin vihdoinkin kehutun lumenen cc-voiteen. Ja en kadu kyllä yhtään! Tänään laitoin sitä ekan kerran ja oon tosi tyytyväinen. Aikaisemmin oon käyttänyt bb-voidetta ja normaalia meikkivoidetta vuorotellen ja voivotellut kun molemmat aina päivän aikana lähtee naamalta, koska mun naama rasvottuu aika helposti. Jännitin että käykö tuonkin kanssa niin, koska se on aika kevyt kuitenkin, mutta ei! Koko päivän on naamalla pysynyt pientä kiiltelyä laskematta vaikka kävin tänään lenkilläkin. Peitto tossa ei oo kovin hyvä mutta peitepuikko on kaveri :) Pitäisi lukea myös yllä olevat kirjat myös vielä loman aikana ja oon lukenut vain toisesta kaksi kappaletta.. Murehditaan sitä sitten ensi vuonna, huomenna Suvi tulee vihdoinkin meille ja sitten tiistaina onkin uusi vuosi! Onko teillä minkälaisia suunnitelmia ? :) Seuraavan kerran postailen sitten ensi vuoden puolella.

xoxo, veera

2 comments:

  1. tosi kiva blogi :) liityin lukiaksi!

    http://longwaythehappy.blogspot.fi/

    ReplyDelete

send me something nice ♥