Jan 18, 2014

a few favorites

collage
Moi! En oo tehnyt tän tapasta postausta pitkään aikaan joten nyt olisi sellainen luvassa. Elikkäs eiköhän aloiteta. Ekaks täytyy tietysti mainita ruokalemppareita ja niihin kuuluu Ben&Jerry's Cookie Dough jäätelö. Niin hyvää etten voi edes sanoilla kuvailla ♥ Ja toinen vähän terveellisempi lemppari on maapähkinävoi josta kerroin viime postauksessa. Ja nimenomaan 100% maapähkinöistä tehty eikä mikään sokeria ja muita aineita täynnä oleva. Pelkästään ei kovin maukasta mutta hedelmien varsinkin omenan kanssa aivan täydellistä! asdfgdfgfbgf 027
Lemppariksi on muodostunut myös viime postauksessa vilahtaneet puhelimen kuoret. Saa puhelimeen ihan uuden ilmeen ja myös suojaa sitä. Plussana myös taskut vaikkapa pankkikortille.

favoriteessakdm 014
Mun uudet saappaat! Edelliset saappaat lahos täysin ja oon jopa ilonen siitä, koska muuten en olis ostanut näitä :D Tosi hyvät jalassa, lämmittää jalkoja kivasti ja ihan täydellisen pituiset! Rakastan saappaita jotka tulee yli polven. favoriteessakdm 018
Lumenen CC-voide josta aikasemminkin oon maininnut. Niin paljon parempi kuin BB-voiteet! Pysyy naamalla paljon kauemmin ja tuntuu silti tosi kevyeltä. Antaa naamalle kivan sävyn ja mä rakastan jopa sen hajua. En osaa oikeen kuvailla sitä mutta mun mielestä tuoksuu ihanalle. favoriteessakdm 032
Löysäilyvaatteet. Mutta kukapa niitä ei rakastaisi. En tajua miten ennen pystyin olemaan koko päivän kotonakin kireillä farkuilla. Nykyään melkeimpä ekaksi kun tuun koulusta vaihdan heti rentoiluvaatteet ellen sitten ole menossa mihinkään. Vakioiksi on muodostunut Race Marinen lökärit ja Pariisista ostettu iso huppari. favoriteessakdm 045
Erilaiset rasvat. Oon aika laiska rasvaan ikinä itteäni, mutta viime aikoina on ollut melkeimpä pakko koska talvi on kuivattanut mun ihon ihan kamalaks. Varsinkin kädet ja niitä yritänkin usein rasvailla. Rasvoista lempparit on Naomi Campbellin Body Lotion ja Dermosillin saksanpähkinä käsivoide. favoriteessakdm 053 Viimeisenä on lumen tuoma kirkkaus ja aurinko! Muuten voisin kirota tän jäätävän talven maanrakoon, mutta täytyy kyllä myöntää että rakastan tätä lumen tuomaa kirkkautta ja auringonpaistetta. Mieli on heti parempi kun on valosaa. Muita lemppareita joita en äsken maininnut niin on ollut vihreä tee, villasukat ja Make It Or Break It- sarja (josta katsoin jo kaikki kolme kautta ja lisää ei ole tulossa, mitä mä nyt teen????)

Vielä lopuks aattelin vaan jaaritella kuulumisia. Oon niin onnellinen että on viikonloppu! Tää viikko oli mulle jotenkin henkisesti raskas, koska oli paljon koulujuttuja ja muita asioista joista stressasin koko ajan mutta nyt on taas asiat järjestyksessä ja voin ottaa ihan rauhallisesti. Tosin en kauaa koska koeviikko onkin jo kohta, mutta se on sen ajan murhe. Muutin kuvakokoa muuten suuremmaksi ja itse oon tähän paljon tyytyväisempi vaikka kuvien laatu saattaa vähän kärsiä. Mitäs mieltä te ootte ? :)

xoxo, veera

12 comments:

  1. toi cc-voide on ihan ykkönen ! :-) Tosikiva blogi, jäin lukemaan !

    http://more-than-we.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  2. Oiii! Ihanat nuo saapikkaat! <3


    ❤: http://kehvelijehnakas.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Ihana toi banneri!:3 Ja muutenkin tosi kivan olonen blogi! Tää on tämmönen ihanan valoisa ja saa hyvälle tuulelle!(:

    http://fanni0405.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. Ihana blogi ja toi banneri on tosi kiva:)

    http://just-fucking-go-for-it-karo.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Kivoja kuvia! Cookie Dough on munkin lemppari :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti! ja hih se on parasta ! :33

      Delete
  6. Mua niin harmittaa, etten saa syödä pähkinöitä! Haluaisin niiiiiiiin kovasti maistaa maapähkinävoita. :>

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi harmi :( ehkä löydät jotain korvaavaa esim nutella on tosi hyvää ja siinä ei kai oo pähkinöitä :)

      Delete

send me something nice ♥