Feb 1, 2014

haaste

"Haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata annettuihin 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista. "

Koska mut on haastettu useemman kerran tähän sen jälkeen kun viimeks tän toteutin niin päätin tehdä tän uudestaan :) Ja anteeks oon kamala mutta en nyt jaksa haastaa mitään muita blogeja sori :( No mutta let's get started!

sdxgvdxf 009
Faktaa musta:

1. Oon oikeesti aika kärsimätön ihminen ja vihaan itsessäni tätä piirrettä. Mitä ikinä saan päähäni tai haluankaan niin se pitäs saada heti sillä hetkellä. Oon iän myötä oppinu kyllä olemaan kärsivällisempi mutta vielä parantamisen varaa.
2. Stressaan myös aika helposti asioista mikä on kanssa semmonen piirre jossa mulla on parantamisen varaa. Odotan jotenkin aina pahinta asioista ja siks stressaan. Tälläkin hetkellä stressaan ensi viikon kolme koetta johon täytyisi olla lukemassa mutta onneksi ne on pian ohi!
3. Oon täysin riippuvainen mun puhelimesta ja tarkennettuna sosiaalisesta mediasta, mutta en taida onneksi olla ainoa :D (?) Lähes aina viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla tsekkaan mun puhelimesta kaikki instagramit, facebookit, whatsapit ym. Yksi asia lisää jossa olisi parantamisen varaa :D
4. Mulle asioissa aina vaikeinta on se alottaminen. Oli sitten kyse läksyjen tekemisestä, kokeisiin lukemisesta, lenkille lähdöstä tai vaikka ruoan tekemisestä niin aina mulle vaikeaa on se alottaminen. Tiedostettuani tän pirteen ittessäni oon vaan yksinkertaisesti ottanut itseäni niskasta kiinni ja alottanut sen jonkin asian tekemisen.
zfvff 028
5. Ihailen hirveesti sellaisia ihmisiä jotka on tosi sosiaalisia, tulee kaikkien kanssa toimeen ja on aina sananvalmiita. Ennen olin vähän ujo, mutta nykyään huomaan että oon muttunut niin paljon sosiaalisemmaks ja tuun myös itse toimeen aika kaikenlaisten ihmisten kanssa.
6. En oikeen tiedä vielä mitä haluun tehdä elämälläni tulevaisuudessa ja se toisinaan ärsyttää mua suunnattomasti kun moni tietää jo tulevan ammattinsa ym. ja aina kun multa kysytään niin vastaan vaan että ei aavistustakaan. Yritän kyllä olla ottamatta siitä turhaa stressiä, onhan tässä vielä aikaa miettiä!
7. Vaikka oon aika itsenäinen ja viihdyn välillä itsekseni niin silti samalla tuun hulluks jos en pääse kommunikoimaan muiden ihmisten kanssa! Esim välillä tuntuu että tuun hulluks jos kukaan ei laita whatsapissa viestiä pariin tuntiin. En tajua miten jotkut ihmiset pystyy olemaan täysin erakoituneita vielä omasta tahdosta!
8. En oo hirveen luova ihminen, varsinkaan silloin kun täytyisi olla! Eli toisinsanoen mun luovuus tulee milloin on tullakseen eikä sillon kun pitäs oikeesti kehitellä ideoita. Nytkin jo aivot käy ylikierroksilla kun yritän miettiä minkä faktan kerron seuraavaksi. summeriscomiiing 039
9. En oo kovin hyvä tekemään isoja päätöksiä koska pelkään aina että valittenkin väärin. Ja isoja päätöksiä tehdessä saatan miettii monta päivää mitä sitten loppujen lopuksi valitsen.
10. Kuten aiemmissa on vähän tullut jo tähän viittausta niin ylipäätään ajattelen välillä liikaa. Varsinkin iltasin mun nukkumaanmenoo aina häiritsee kun ajattelen ihan kaikkea maan ja taivaan väliltä! Tästäkin tavasta oon aika hyvin päässyt eroon mutta juuri nukkumaanmennessä mun aivot ei vaan tahdo pysyä hiljaa!
11. En aina nuorempana uskaltanu olla kokonaan oma itseni koska pelkäsin että musta ei muuten tykätä, mutta oon oppinu että ei kannata esittää mitään sellaista jota ei ole! Enkä myöskään välitä läheskään niin paljon muiden ihmisten mielipiteistä mitä ennen (vaikka vieläkin välillä välitän vähän liikaakin).

Haastajan kysymykset:

1. Mikä oli ensimmäinen keikka jossa olit?
En tarkkaan muista mutta ensimmäinen kunnon keikka oli varmaan irinan kun olin joku 8-9v.
2. Toiveammattisi?
Kuten aikasemmin sanoin niin ei hajuakaan. Joku missä saisi olla ihmisten kanssa tekemisissä olis kuitenkin kiva :)
3. Ensimmäinen haaveammatti?
Ei tainnut olla ensimmäinen mutta haluttiin pienenä mun parhaan kaverin kanssa lintutieteilijöiksi!
4. Missä päin maailmaa olet matkustanut?
Ruotsissa, Ranskassa ja tietysti Suomen sisällä.
5. Paras Disney-leffa?
Rakastan ylipäätään Disney-leffoja mutta lemppari on kyllä Kaksin Karkuteillä! Tykkään myös Itse ilkimys 2:sta, Frozenista ja Up kohti korkeuksia leffoista :)
6. Pirtelö vai smoothie?
Smoothie
7. Mitä mieltä olet pakkoruotsista?
Onhan se ihan kiva oppia kieliä, mutta mun mielestä pitäs olla valinnanvaraa ruotsin tilalle.
8. Suurin haaveesi juuri nyt?
Käydä lukio loppuun ja lähteä ulkomaille opiskelemaan ja sen jälkeen jäädä sinne työskentelemään.
9. Mihin haluiaisit matkustaa?
Juuri nyt johonkin lämpimään, mutta ykkösenä muuten on USA, Australia, Kreikka ja Thaimaa.
10. Reppu vai olkalaukku?
Olkalaukku.
11. Tykkäätkö lävistyksistä?
Riippuu ihan paikoista, en itselleni huolisi korviksien lisäksi kuin napakorun, mutta joillekkin sopii namaan lävistykset. Rajat kuitenkin ei näytä hienolta jos naama on pelkkää metallia.

567 017
Kuvat on jotain vanhoja flickristä :)

xoxo, veera

No comments:

Post a Comment

send me something nice ♥