Apr 24, 2014

via phone

Moi! Aattelin taas purkaa vähän teille kuvii mun puhelimesta, koska sillä tulee niitä otettuu paljon enemmän ja niissä näkyy paremmin mun päivittäinen elämä :) Palaillaan taas varmasti parempien kuvien kera! aaasdfdf 1. Treeniä  2. \..../asdfgyhuj,m 3. Beharin taikailme ??  4. Arttu toi laivalta suklaata ♥asdfrf 5. Pojat yks päivä kahvilla (itsehän join vettä koska kahvi, hyi)  6. Kesäfiilisasdsgdfh 7. & 8. Parin viikon takaiset synttärikemut. Hauskaa oli ! :)
asedrhfgnh 9. & 10. Oon tosi laiska laittaan ittelleni ruokaa, mutta kerrankin jaksoin nälissäni väkertää jotain enkä ees polttanut mitään pohjaan :DD

xoxo, veera

4 comments:

  1. Hei! Banneri on tosi hieno ja kuvat ovat ihania <3 Beharin taikailme onnistui hyvin :D

    http://minunvalokuvia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos :) ja hahaa no hyvä :D:D !

      Delete
  2. Moi! Mun blogissa on sulle haaste, mikäli haluat vastata siihen. =)

    http://mylifestyleblogmiia.blogspot.fi/2014/04/11-asiaa-minusta.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitän (: oon ton saman jo pariin otteeseen tehnyt mutta voi olla että teen sen :)

      Delete

send me something nice ♥