Jun 3, 2014

details

sdfgyhujkhkj 016 sdfgyhujkhkj 019 sdfgyhujkhkj 023 sdfgyhujkhkj 027 sdfgyhujkhkj 033 sdfgyhujkhkj 036 sdfgyhujkhkj 040 sdfgyhujkhkj 046
Siivoilin tänään huoneen lähes lattiasta kattoon joten päätin jakaa teille vihdoinkin ne mun lupaamat kuvat huoneesta :D Vaikka mun huone on tosi pieni niin silti rakastan sitä ♥ Mulla on lähes täydellinen oma rauha mistä tykkään myös. Se vaan vähän harmittaa kun en voi tän pienuuden takia oikeen vaihtaa järjestystä tai kavereitakaan ei mahdu kuin yksi kerrallaan yöks. En kuitenkaan valita. Oma on aina oma. Mulla on nyt kesää kohden tullut taas hirveä uudistushalu. Huonetta pitäs jotenkin muuttaa, kokonaan uusi vaatekaapinsisältö, uus hiustyyli ja mitä kaikkea vielä. Bloginkin ulkoasun muuttamista oon miettinyt mutta jostain syystä oon tähän vieläkin niin tyytyväinen etten taida lähteä sitä muokkaamaan :-) Oon niin ilonen että on loma ! ♥

xoxo, veera

2 comments:

  1. Hei tosi kätevä toi boksi missä pidät meikkejä, mistä se on, jos yhtään muistat? :D Sulla on muuten tosi hieno huone :-)

    http://xoxoidajaoona.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos ! :) ja se on ikeasta, veikkaan että niitä myydään vielä kun ei ole kovin vanha kuitenkaa :-)

      Delete

send me something nice ♥