Nov 18, 2014

it's been a while

kuvailuuuusz 131
awesrgtfy
Wow. Siitä on about kolme kuukautta kun viimeksi oon avannut bloggerin tekstikentän ja kirjottanut. En oikeen tiedä mitä pitäs sanoa. Mun blogitauko venähti vähän pitemmäks kun luulin ja olin yhdessä vaiheessa ihan varma että lopetan koko touhun kokonaan. Parin viikon aikana oon kuitenkin saanut taas motivaatiota tähän hommaan ja toivon että koulu ja tuleva talvi ei tappais taas mun intoa! Eka jakso koulussa oli mulle tosi rankka ja tuntu että aika meni pelkkään kouluun, joka oli lähinnä syy miks blogin pistin tauolle. Eka jakso loppu mutta silti tuntu, että blogille ei vaan ollut enään tilaa mun elämässä. Monta kertaa oon tauolla ollut mutta joka kerta oon palannut niinkuin nytkin :-) Saa nähdä kuinka usein postauksia saan koulun ja kaiken muun ohella tehtyä mutta yritän postata mahdollisimman usein! Jos teillä on postaustoiveita niin laittakaa tulemaan :) !

xoxo, veera

12 comments:

  1. joku lempparit favorites atm postaus olis kiva ! :) ja ihanaa et päätit palata bloggaan ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! ♥ pistetään harkintaan !

      Delete
  2. jee oot taas palannu blogimaailmaa! joku everyday makeup postaus olis kiva CC:

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihh joo! c: ja olis kyllä kiva semmonen toteuttaa :)

      Delete
  3. mun mielestä ois kiva jos laittasit kuvia ja kertosit mitä oot tehny tän 3 kuukauden taon aikana :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voin varmaksi sanoo että semmonen on tulossa parin päivän sisään ! :)

      Delete
  4. Pienet tauot bloggauksesta tekee ihan hyvää :) Itekki oon sortunu vähä pidempiin taukoihin.. :D

    Tosi kiva blogi sulla muutenki, pitää jäädä tutkailemaan!

    http://llifeisadream.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  5. Oi aivan ihana banneri! Ja oot kyllä tosi kaunis, ihanat silmät :-)

    http://closerr-to-the-edge.blogspot.fi

    ReplyDelete
  6. Kiva että bloggaat taas! :) sun blogia on aina niin kiva lukea <3 miten muuten missä nää kuvat on otettu? Näyttää ihanalta paikalta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti paljon ! :)) ja ihan tarkkaa paikkaa en muista mutta jostain vatulan harjuilta :-D! oli kyllä tosi upeet näkymät tuolta mäen päältä

      Delete

send me something nice ♥