Dec 11, 2014

atm favorites

Hei! Multa toivottiin jokunen aika sitten postausta tän hetken lempparijutuista ja tänään vihdoin sain tän totetettua. Eiköhän aloiteta!  favoriteeess 026
Ensimmäisenä hiusjuttuja. Mun tukka on luonnostaan tosi pörrönen, ja kaipaa aina vähän silottelua, varsinkin näin talvella se on aina extra sähköinen. Hiusöljy on melken ainoo hyvä tuote joka mulla tehoaa siihen ja suosikiksi on muodostunut TRESemmen Keratin Smooth Beautifying Oil. Laitan tätä joka ilta ja aamu ja se tekee mun hiuksista ihanan sileät ja pehmeät. Tykkään sen tuoksusta myös! ♥ Toinen hiussuosikki on ollut TRESemmen Naturals shampoo ja hoitoaine, mutta unohdin kuvata ne. Niihin ei ole lisätty mitään kemikaaleja ja tekee hiuksista myös pehmeät! favoriteeess 031
Yleensä en oikeestaan löydä uusia meikkilemppareita, koska en kovin usein osta mitään uusia, lähinnä käytän niitä mun vakiotuotteita. Nyt viimeaikoina oon kuitenkin alkanut kaipaamaan jotain uutta ja oon kokeillut uusia meikkejä. Kulmien täyttäminen on mulle todella tärkeää, koska ne on luonnostaan niin vaaleat ettei niitä juurikaan näy :-D Ennen käytin aina kulmakynää, mutta kulmapuuterin käyttö on kyllä huomattavasti helpompaa ja luonnollisemman näköistä! Oma lemppari on Seppälän kulmaväripaletti ja sen kanssa käytän H&M sivellintä. Sitten oon myös tykästynyt Maybellinen FitMe peitepuikkoon ja gel lineriin. Peitepuikko peittää tosi hyvin ja gel liner kestää mulla myös paljon pitempään kuin nestemäinen lineri ja mulle sen laittaminen on helpompaa kun siihen käytetään erillistä sivellintä! favoriteeess 008 favoriteeess 013
Vaatteista mun lempparit tällä hetkellä on ehdottomasti mun Gina Tricotin neule ja juoksuhousut! Oon etsinyt samantapaista neuletta todella kauan ja vihdoin löysin sen! Juoksuhousut mulla on ollut jo kauan, mutta viime aikoina oon alkanut elään niissä. Koulussa mulla on liikkaa 10h viikossa joten puolet koulupäivistä vietän noi jalassa, heti koulun jälkeen noi taas jalkaan, lenkillä noi jalassa.. Ne on vaan yksinkertaisesti niin mukavat ja pidän nistä jotenkin vaan enemmän kuin normaali lökäreistä! favoriteeess 016
Kengistä suosikit on mun uudet talvisaappaat. Oon rakastunut noi on niin lämpimät ja näyttää omaan silmään vain niin hyvältä! Niin mun tyyliset, olen rakastunut favoriteeess 018
Sitten vähän random- suosikkeja. Ostin vihdoinkin uuden puhelimen noin kuukausi sitten ja kyllä tuli tarpeeseen! Puhelimeni on siis Samsung Galaxy S4 4G+. Niin paljon parempi verrattuna edelliseen, varsinkin kamera. Itse pidän Samsungin puhelimista näytön koon takia ja hinta-laatusuhde on kohdillaan. collage
Jos jollekkin ei vielä viime postauksesta tullut selväksi niin rakastan joulua! ♥ Eli lemppari onkin tämä joulunaika. Kaikki joulukoristeet, piparit, joulutunnelma ja joulumusiikki. Nyt kun saataisiin vielä lunta niin pystyisi virittäytymään 100 % joulutunnelmaan. favoriteeess 042 collage2
Otettiin siskon kanssa Netflix käyttöön muutama kuukausi ja sitä on tullut töllötettyä ihan kiitettävästi. Tän hetken suosikkeja on Frendit jonka alotin ihan alusta. Viimeisenä suosikkina on Spotifyn soittolistat! En koskaan jaksanut käyttä Spotifyn ilmaisversiota, mainosten ym, mutta nyt latasin sen kuitenkin ja oon rakastunut sen soittolistoihin! Niitä on niin monta, siis aivan joka mielentilalle ja tapahtumaan. En kuutele enään ollenkaan puhelimen omaa musiikkia haha :-D Käytän kuitenkin ilmaisversiota vielä, joten mainoksia tulee vieläkin välillä ja puhelimella ei voi skipata loputtomasti kappaleita. Yllä olevassa on mun lemppari soittolistoja.

Huh, tulipa pitkä postaus, nostan hattua sille, joka jaksoi lukea tänne asti. Mutta kertokaa joitakin teidän atm- lemppareita! :)

xoxo, veera

2 comments:

  1. täytyykin kokeilla tuota hiusöljyä, omat hiukset on kans aina sähköset! saako niitä ihan normaaleista kaupoista?
    tykkäsin tästä postauksesta, oot tosi hyvin toteuttanu tän (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. suosittelen, ja saa ihan tokmannilta ostin omani! :) ja kiitos paljon!

      Delete

send me something nice ♥