Dec 24, 2014

merry christmas ♥

jouluaattook14 002 jouluaattook14 015 jouluaattook14 022 jouluaattook14 026 jouluaattook14 061 jouluaattook14 010 Halusin tulla vain toivottamaan ihanaa ja rauhallista joulua teille kaikille lukijoille Syökää paljon kinkkua ja suklaata, mä oon ainakin syönyt. Mun joulu tuli tänä vuonna vietettyä vähän eri tavalla kotona, mutta huomenna mennään mummulaan ja siellä nähdään muitakin sukulaisia. Eipä mulla muuta, nauttikaa kuvista, Ja vielä kerran, hyvää joulua !

xoxo, veera

6 comments:

  1. hyvää joulua sulle myös ! :)

    ReplyDelete
  2. ihania kuvia ja hyvää joulua sinnekkin ! :33

    ReplyDelete
  3. Hienoja kuvia mitä vähä blogias selailin ja tosi kiva banneri! Minkä ikänen oot?:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitti paljon ! :-) oon -97 eli 17 :)

      Delete

send me something nice ♥