Dec 18, 2014

via phone

Aika taas purkaa kuvia puhelimen galleriasta ja vähän kertoo viime aikojen kuulumisia.
assdfc
Pari viikkoa sitten käytiin Raumalla moikkaamassa sukulaisia serkun synttäreillä ja oli niitäkin ihan kiva nähdä :-) Reissun kohokohta oli tietysti stoppi heseen syömään xD
aswsfd
Aikasemmin tällä viikolla raahasin vihdoinkin iseni ostamaan joululahjat ja oon kyllä tosi tyytyväinen mun löytöihin! Nyt täytyy vaan toivoa, että lahjojen saajat on samaa mieltä.dfzvz
Olin vähän aikaa sitten ensimmäistä kertaa ikinä kosmetologilla! Mulle tehtiin ihonpuhdistus ja olen kyllä ollut tuloksiin tosi tyytyväinen, huomattavasti puhtaampi iho. Ei ollut ihan kivuton kasvohoito mutta sen arvoista kyllä :). // Itsenäisyyspäivän selfie, kun kerrankin olin laittautunut kunnolla.ccjghnv
Vielä kaksi päivää ja sitten loma, jes! // Tein tosi hyvää smoothieta yksi päivä ja tykkään muutenkin juoda niitä välipaloina. Eilen meille ostettiin vihdoinkin kunnon blenderi niin viitsii näitäkin tehdä useammin!
tyfhhvg
Ja olihan ruoalle pakko omistaa oma kuva. Ensimmäinen kuva jää historiaan, koska en ole mikään paras keittiössä, mutta sain vihdoinkin kokattua itselleni hyviä banaanilettuja! Toisessa kuvassa on mun aika päivittäinen aamupala, riisimuroja banaanilla ja kaakaota. So good! Ja sitten viimeisessä itsetehty (eli äitin XD) pizza. Rakastan ♥yukftjyh
Viimeisenä se ehkä ikävin kuuluminen. Sairastuin lievään oksennustautiin pari viikkoa sitten ja vietin kolme päivää kotona. Pää meinasi kyllä hajota! Nyt siitä on toivuttu, mutta flunssa tahtoo puskea taas päälle. // The Fault In Our Stars aka yksi parhaista leffoista ikinä! Ja surullisimmista itken joka kerta silmät päästä tuota katsoessa :-D

xoxo, veera

2 comments:

  1. Mistä katoit ton tähtiin kirjoitettu virhe elokuvan?:)

    ReplyDelete

send me something nice ♥