Feb 5, 2015

life update

Moikka! Ihanaa, vihdoinkin koeviikko on ohi ja uusi jakso alkanut. Tämä jakso on kyllä aineellisesti huomattavasti rankempi kuin edellinen, mutta ensi viikon jälkeen saa vihdoinkin keskittyä kunnolla itse opiskeluun ja muuhun vaapaa-aikaan. Ensi viikko on ihan täynnä ohjelmaa, josta lisää alempana postauksessa. Keräsin tähän nyt asioita mitä oon puuhaillut tän hiljasemman jakson aikana!
latelyyyszc 004
Ensimmäisenä on uuden jakson alkaminen! Vaikka tulee olemaan paljon rankempaa kuin viime jaksossa, oon ilonen, koska ei tarvitse enään raahata liikuntavaatteita kouluun neljänä päivänä viikossa! latelyyyszc 006
Sain muutama päivä sitten ihanan yllätyksen kaverilta, jonka kanssa ollaan oltu vähän riidoissa muutaman viikon ajan. Ei ton jälkeen voinut kun sopia :D latelyyyszc 042
Oon myös "päässyt" harrastamaan talviurheilua hiihdon ja luistelun muodossa. Vapaa-ajalla mulla ei ole ollut oikeastaan liikkua ollenkaan, joten on ollut hyvä että koululiikuntaa oli se 10h viikossa. Nyt voi myös onnellisena sanoa, että ei pakollista kouluhiihtoa toivottavasti enään ikinä. latelyyyszc 015
Ensi viikolla olisi wanhojen lisäksi potkiaiset, joissa teemana on 80- ja 90-luku. Kokeilin tällä viikolla jo vähän asua ja meikkiä etukäteen ja sain ensimmäistä kertaa laitettua tekoripset kunnolla paikoilleen xD Ensi viikkoa odotellessa! latelyyyszc 031
Sitten siihen aiheeseen, joka on pitänyt mut tosi kiireisenä ja stressaantuneena viime aikoina eli wanhat! Harjotuksia ollaan pidetty aika ahkerasti varsinkin oman tanssin harjoituksia, josta mä olen ollut paljon vastuussa! Vähän jännittää saadaanko se tarpeeksi hyvälle mallille, mutta onneksi tansseihin on vielä viikko. Ensi viikon jälkeen mulla onkin taas niin paljon vapaa-aikaa, että blogiinkin saa taas panostettua :) latelyyyszc 020
Ulkonäköön, varsinkaan pukeutumiseen en ihan hirveästi ole jaksanut panostaa, varsinkaan koeviikolla. Tähänkin yritän saada muutosta mahdollisimman pian :--D latelyyyszc 033
Mainitsin tästä joskus aikasemmin suosikit postauksessa, mutta oon ihan koukussa spotifyhyn! Ylipäätään musiikin kuunteluun. Nykyään aina pakko kuunnella musiikkia kouluun kävellessä, läksyjä tehdessä, illalla hampaita harjatessa ja tälläkin hetkellä musiikki huutaa kajareista. Tulee vaan niin paljon paremmalle mielelle! latelyyyszc 040
Viimeisenä maininnan saa se suomalaisille niin outo asia kuin lumi. En ole ikinä ollut talvi-ihmisiä ja koko vuoden aika yleensä aiheuttaa mulle masennusta, mutta tänä vuonna oon oikeastaan tykännyt koko talvesta! Ja lumen tuoma kirkkaus on juuri sitä mitä oon kaivannut!

xoxo, veera

8 comments:

  1. Voi, nauti wanhoista ihan täysillä, siitä todennäkösesti tulee elämäs yks paras päivä! <3 Ite tanssin vuos sitten eli ens viikolla oottaa penkkarit, jippiii! :) :D

    http://heavenonearth-juuuli.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. nautin ja toivottavasti! :) pidä sä myös hauskaa penkkareissa! :-)

      Delete
  2. Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta! Ja hieno ulkoasu :-)

    ReplyDelete
  3. Ihania kuvia ja hyvä teksti jonka jaksaa lukea loppuun :D liityin siis ♥

    http://pinksunsparkle.blogspot.fi

    ReplyDelete
  4. Mä nimenomaa haluaisin sen koeviikon takasin, ei tartteis tehä läksyjä jä päivätkin oli ihanan lyhyitä x))

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha, se on kyllä koeviikossa ihanaa että koulupäivät on niin lyhyitä! :D

      Delete

send me something nice ♥