Sep 8, 2015

sporty

collage1 IMG_4096 IMG_4102 IMG_4098 IMG_4105
Hej! Nyt voin iloisena sanoa, että ensimmäisestä yo-kokeesta selvitty. Tai no, kuuntelusta. Eilen oli ruotsin kuuntelut ja kyllä se ihan ok mielestäni meni, ei ollut ihan mahdottoman vaikea. Ruotsin kirjoittavat, mitä mieltä te olitte? Ensi viikolla olisi sitten luvassa ihan kirjallinen osio ruotsista ja parin viikon päästä terveystieto. Onnea kaikille abeille kirjoituksiin! :-)

Lauantaina Suvi huristeli tänne ja mentiin kuvaileen, kun kerrankin oli ihan kiva asukin päällä. Varmaan kaikki huomaa, että mun asu ei sisällä juurikaan väriä mutta rakastan vaan käyttää mustia vaatteita! En tarkalleen tiedä mikä siinä on mutta ihan tavallisetkin vaatteet näyttää jotenkin hienommilta mustana. Yhdistin kuitenkin mustaan mun siniset niket, jotta se ei olisi ihan kokomusta. Mitä pidätte? :)

xoxo, veera

7 comments:

  1. Kiva asu! :) heii oon muuten iha varma että näin sut weekendis! Seisot mun eessä keikalla:D siis et ollu tielläni, mut niinku että olit lähellä!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :) ja haha veikkaan että näit :-D muistatko mikä keikka oli kysees? :D

      Delete
    2. En muista mut muistaakseni perjantai päiväl joku :D

      Delete
  2. Täällä myös yksi mustaa rakastava! Ja ihanasti sun hiukset ja siniset niket piristää sitä mustaakin asua! :)

    www.tittalotvonen.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. jes, edes yksi sielunsisko! ja kiitos! :-)

      Delete
  3. Tsemppiä kirjoituksiin :) Joo mustat vaatteet on myös mun suosiossa!!<3 Voisin kulkea pelkästään siinä värissä, mutta nyt oon yrittäny ees valkosta tai harmaata hommata kaappiin. Että ees vähän värikkäämpää toi pukeutuminen olis... :D
    http://anskisss.blogspot.fi/

    ReplyDelete

send me something nice ♥