Sep 15, 2016

new beginning

IMG_6369 IMG_6381 IMG_6386 Hello! Wau, siitä on pitkä aika kun oon avannu bloggerin tekstikentän ja raapustanut tänne yhtään mitään. Enkä kyllä uskonut että enään välttämättä tulisinkaan, mutta tässä sitä taas ollaan! Mun pisimmän blogitauon jälkeen on hyvä palata, vaikka vähän harmittaa kuinka paljon tänne jäi jakamatta asioita. Toivottavasti teitä lukijoita on vielä jäljellä!

Viime postaksesta mun elämä on muuttunut ihan täysin. Valmistuin lukiosta, lopetin työt mun vanhassa työpaikassa ja nykyään asun Englannissa ja työskentelen au pairina! Blogin jatkaminen tuntuu tässä vaiheessa hyvältä, koska tää on ollu mulle aina rakas harrastus ja myös hyvä tapa pitää tätä eräänlaisena päiväkirjana sekä paikkana mistä kaverit ja perhe voi lukea kuulumisia :)

Halusin tehdä tällaisen pienen blogin comeback postauksen ja vähän päivitellä mitä mun elämässä on tänä vuonna tapahtunut. Seuraavissa postauksissa kerron sitten tarkemmin tämän hetkisestä elämäntilanteesta :) Stay tuned!

-Veera

No comments:

Post a Comment

send me something nice ♥