Oct 11, 2016

something different


Nyt on sitten teille lukijoille, jotka ootte kauan toivoneet videopostauksia tulossa hyviä uutisia! Nimittäin bloggaamisen lisäksi aion jatkossa tehdä myös vlogeja! :) Halusin blogin lisäksi alkaa tekemään videoita mun vuodesta täällä muistoksi ja ihan videoiden tekemisen innosta. Oon jo jonkin aikaa miettinyt youtube -videoiden tekoa, mutta en ikinä saanut kerättyä tarpeeksi rohkeutta siirtyä tutusta ja turvallisesta bloggauksesta vloggaamiseen. Nyt kuitenkin ajattelin, että on täydellinen aika aloittaa, sillä täällä ollessa tulee tylsä ilman harrastuksia ja täällä tapahtuu niin paljon kaikkea hauskaa ja ikuistamisen arvoista.

Mikä tekee vloggaamisesta mulle vieläkin hyödyllisempää on sen tekeminen englanniksi. Mulle se tuntui luontevammalta kuin suomeksi vloggaaminen ja se on hyvä tapa parantaa kielitaitoa. Toivottavasti tykkäätte, tiedän etten todellakaan ole ammattilainen vielä videoiden teossa ja paljon parantamisen varaa on mutta we will get there! :)

Jos haluatte tilata mun kanavan sen pääsee tekemään tästä. Yritän tänne linkkailla mun videoita, mutta joskus saattaa unohtua, joten tuolta ne näkee suoraan :) Ainiin ja laittakaa laatu HD!


-Veera

4 comments:

  1. Wau! Niin rohkeeta oikeesti aloittaa vloggaaminen. Täältä iso peukku ja hatunnosto. Oli hienosti tehty vidi, kävin tietty heti tsekkaamassa!! Ja mitä enkun kielitaitoon tulee, niin puhut nyt jo todella hyvin, eikä kukaan ole seppä syntyessään! ;)

    ReplyDelete

send me something nice ♥